DJI Care Enterprise Basic Mavic 2 Enterprise - kod elektroniczny

1 469,00 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

  • Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 PLN Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 PLN
  • Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godziny 13:00, są wysyłane tego samego dnia Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godziny 13:00, są wysyłane tego samego dnia
  • Gwarancja 24-miesiące, nie dotyczy baterii. Gwarancja na baterie 12-miesięcy. Gwarancja 24-miesiące, nie dotyczy baterii. Gwarancja na baterie 12-miesięcy.
 

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 PLN

 

Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godziny 13:00, są wysyłane tego samego dnia

 

Gwarancja 24-miesiące, nie dotyczy baterii. Gwarancja na baterie 12-miesięcy.


shield-01.jpg

Opis produktu
Kompleksowa ochrona

DJI Care Enterprise to kompleksowe 12 miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.


shield-02.jpg




Czuj się jak VIP

Użytkownicy z ochroną DJI Care Enterprise są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
 
eae28f8a-23bf-49e7-b406-269880be4679.jpg


Jak to działa

Po zakupie DJI Care Enterprise, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.

 

Gdy zdarzy się wypadek
 
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Enterprise.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Enterprise.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Enterprise, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

0982e16a-b27f-4462-903d-82b54f4e7c7d.jpg

Zastrzeżenia

DJI Care Enterprise nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Enterprise.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
 
DJI
CP.QT.00001805.01