DJI Care Enterprise Basic Przedłużenie Phantom 4 Multispectral - kod elektroniczny

2 665,00 zł
Brutto
Ilość
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie


  • Wysyłka w 48h Wysyłka w 48h
  • Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 PLN Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 PLN
  • Gwarancja 24-miesiące, nie dotyczy baterii. Gwarancja na baterie 12-miesięcy. Gwarancja 24-miesiące, nie dotyczy baterii. Gwarancja na baterie 12-miesięcy.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 2 665,00 zł

shield-01.jpg

Dodatkowa roczna ochrona

DJI Care Enterprise Renew to przedłużenie standardowej ochrony DJI Care Enterprise o dodatkowy rok. Aby skorzystać z przedłużenia, należy posiadać aktywną podstawową wersję usługi DJI Care Enterprise i wykorzystaną maksymalnie 1 wymianę. Usługę podstawową i rozszerzoną można aktywować jedno po drugim uzyskując pełne 2 lata ochrony DJI Care Enterprise.

Kompleksowa ochrona

DJI Care Enterprise to kompleksowa 12 miesięczna usługa oferowana przez DJI na produkty Enterprise, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji, zalania zgubienia sygnału lub upadku czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.

5przemek/DJI/shield-M2/shield-02

Czuj się jak VIP

Użytkownicy z ochroną DJI Care Enterprise są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

2Szymon/Akcesoria/dji-referesh-care/eae28f8a-23bf-49e7-b406-269880be4679

Jak to działa

Po zakupie pakietu DJI Care Enterprise, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje usługę, podając numer seryjny drona i/lub numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.

enterprise/Care/DJI_Care_Enterprise_cennik

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Enterprise.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Enterprise.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Enterprise, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

shield_3.jpg0982e16a-b27f-4462-903d-82b54f4e7c7d.jpg

Zastrzeżenia

DJI Care Enterprise nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Enterprise.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

DJI
CP.QT.00002731.01