DJI Care Enterprise Basic Mavic 3 Thermal - kod elektroniczny

2 299,01 zł
Brutto
Ilość
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie


  • Wysyłka w 48h Wysyłka w 48h
  • Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 PLN Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 PLN
  • Gwarancja 24-miesiące, nie dotyczy baterii. Gwarancja na baterie 12-miesięcy. Gwarancja 24-miesiące, nie dotyczy baterii. Gwarancja na baterie 12-miesięcy.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 2 299,01 zł

Dodatkowa roczna ochrona

DJI Care Enterprise Basic Renew to przedłużenie standardowej ochrony DJI Care Enterprise Basic o dodatkowy rok. Aby skorzystać z przedłużenia, należy posiadać aktywną podstawową wersję rocznej usługi DJI Care Enterprise Basic i wykorzystaną maksymalnie 1 wymianę. Usługę podstawową i rozszerzoną można aktywować jedno po drugim uzyskując maksymalnie 2 lata ochrony DJI Care Enterprise Basic. 

shield-01.jpg

Kompleksowa ochrona

DJI Care Enterprise Basic to kompleksowa 12 miesięczna usługa oferowana przez DJI na produkty Enterprise, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji, zalania zgubienia sygnału lub upadku czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.

shield-02.jpg

Czuj się jak VIP

Użytkownicy z ochroną DJI Care Enterprise Basic są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

eae28f8a-23bf-49e7-b406-269880be4679.jpg

Jak to działa

Po zakupie pakietu DJI Care Enterprise Basic, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje usługę, podając numer seryjny drona i/lub numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.

DJI_Care_Enterprise_cennik.png

Gdy zdarzy się wypadek 

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Enterprise Basic.2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Enterprise Basic.3. Po wybraniu opcji DJI Care Enterprise Basic, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

shield_3.jpg

Zastrzeżenia

DJI Care Enterprise Basic nie obejmuje:

0982e16a-b27f-4462-903d-82b54f4e7c7d.jpg
056024