DJI Care Enterprise Basic Mavic 3 Thermal - kod elektroniczny
Dodatkowa roczna ochrona
DJI Care Enterprise Basic Renew to przedłużenie standardowej ochrony DJI Care Enterprise Basic o dodatkowy rok. Aby skorzystać z przedłużenia, należy posiadać aktywną podstawową wersję rocznej usługi DJI Care Enterprise Basic i wykorzystaną maksymalnie 1 wymianę. Usługę podstawową i rozszerzoną można aktywować jedno po drugim uzyskując maksymalnie 2 lata ochrony DJI Care Enterprise Basic.
Kompleksowa ochrona
DJI Care Enterprise Basic to kompleksowa 12 miesięczna usługa oferowana przez DJI na produkty Enterprise, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji, zalania zgubienia sygnału lub upadku czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.
Czuj się jak VIP
Użytkownicy z ochroną DJI Care Enterprise Basic są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
Jak to działa
Po zakupie pakietu DJI Care Enterprise Basic, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje usługę, podając numer seryjny drona i/lub numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.
Gdy zdarzy się wypadek
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Enterprise Basic.2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Enterprise Basic.3. Po wybraniu opcji DJI Care Enterprise Basic, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Zastrzeżenia
DJI Care Enterprise Basic nie obejmuje: